Börjar känna lugnet

Visst jag har mycket som händer runt omkring mig både med utbildning, jobb och skoj men idag kände jag verkligen lugnet komma över mig...

Satt i bilen och lugnet kom som en sjal som lätt lade sig över mina axlar och jag insåg att jag har allt jag vill ha just nu. Visst det är mycket som fattas men det kommer när man inte letar.. Jag kände någon lycka som jag inte har haft på länge och jag inser att det bara är jag som har fått mig själv dit.
Efter dessa veckor jag har rannsakat mig själv och insett att jag har varit ute på helt fel bana så har jag tagit tag i mig själv totalt... Inget mer festande, inget mer självömkande för det är bara jag som mår dåligt av det... så jag tog min "villgöralista" och började boka in, bocka av och beställa.....

Något jag även har insett är att inte ge av mig själv så mycket, kunna säga ifrån, kunna se till mig själv i första rummet och då kommer jag må ännu bättre!
Ingen ska få fritt tillträde till min borg och min själ med en gång igen... den som vill komma innanför mitt skal efter idag kommer få jobba för det och förtjäna det dom kommer finna... någon som vill allt och ge allt....

men idag kommer jag bara njuta av allt jag har och alla jag har runt omkring mig...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback