Bye bye Berra

Nä det var inte nog med tragiska saker i mitt liv...
Nu har även favoritchefen Berra tagit sina sista andetag...
Han var den bästa chef jag och J har haft och han har gjort mycket som har satt spår i oss.....
Denna äldre man var alltid glad och omtänksam och satte alltid sin personal i första hand....

Senast för 2 veckor sen kom han över till jobbet för att säga hej och hämta några saker och han skrattade och skämtade som han alltid gjort...

Tråkigt att han föll av pinn nu när han borde ha levt i många år till... Så mina tankar går till hans fru och till sina två barn.... men även mina kollegor som även dom tänker och tycker samma som mig om denna underbara man.

Hoppas dom har ett bra utbud av whiskey där du är nu... det förtjänar du!!

RIP

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback