Det e mycket nu ;)

Jag vet inte vart jag ska börja!!!

Jag har fått så mycket förslag nu på jobb, roligheter och massa äventyr så nu vet jag helt inte seriöst vart jag börjar någonstans! Fast idag vet jag att antingen blir det en liten nykter sväng på stan och hälsa på marie eller K annars kommer jag bara vara hemma..... Har haft gäster i nästan 2 veckors tid och nu känner jag nästan att det skulle vara skönt att bara vara hemma, ta ett bad, njuta av stillheten eftersom jag vet hur min nästa vecka ser ut!! full fart från måndag morgon när jag ska till kirurgen och sen vidare till nästa sak och nästa sak osv... så jag tror nästan att jag tar mig en egenvårdsdag hemma idag.... jag menar, även om det är fredag så känner jag inget krav på att gå ut... det där har jag växt ifrån....

Eller så slänger jag mig i bilen och åker till GBG.... längtar efter mina vänner och bekanta där... för länge sen...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback