Helgen som jag sent kommer glömma

Finbesök från gbg har satt den här helgen på kartan!

Buddhadrinkar och platt fall var nog så man skulle kunna sammanfatta helgen. Men visst självklart hamnade man på gayställe... och det e ju som vanligt... ex ex ex.... suck!!! men  sällskapet man var med så gick även det... men visst fan smärtar det!

Men sammantaget så har helgen varit en av dom bästa jag har haft på flera år!

Allt från australienbarer till tikibarer till kommentarregn till lycka!! fick även in en liten blinddate... väldigt trevlig tjej men inget för mig... men tanken var god S och K. ;)

Men efter den här helgen så kommer det dröja bra länge innan jag festar till det... eller om inte annat så blir det väl ett par veckor när jag drar ner till gbg...

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: blondinen vid baren

såg dig ute och jag måste säga at du är riktigt het!!! vågade inte gå fram tyvärr..... men nästa gång så....

Postat av: onnozel

men åhhh!! tack tjejen.... jag tror nog jag vet vem du är.... :) ja nästa gång får du gärna gå fram ;)

Postat av: blondinen vid baren

skulle man kunna få bjuda ut dig då kanske? :) nu har du min mail... och så ser du även om det var rätt blondin som du tänkte på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback