helt perfekt ledig dag!

Visst det blev lite ändrade planer för dagen men jag måste säga att det var länge sen jag hade så mysigt i stan med underbara Kelli.. skratt och tårar förgyllde våran kväll... Men jag måste säga att jag är är väldigt glad över att ha henne i mitt liv.... efter allt vi har gått igenom är jag otroligt lyckligt lottad över att ha henne kvar.....

så självklart sätter vi oss på stammisstället och håller Ramona sällskap över en öl och bara njuter av kvällen... dock hamnade vi senare på ett ställe som vi inte har varit på väldigt länge och jag överraskade mig själv att hitta en kille där som jag gillar enormt mycket men jag har inte haft så  mycket kontakt med... men det blir det ändring på måste jag säga :)

Kvällen avslutades... eller rättare sagt natten avslutades hos mysiga C.... hon är en så otroligt bra tjej som har allt som man letar efter.... Å alltid lika trevligt att träffa henne även om jag fick tvinga henne att gå och lägga sig och jag fick åka hem.... men som sagt... det e ju nära så det spelar ingen roll :)

så visst fasen har man haft en bra kväll!!! nu blir det god natt för mig för i morgon ska vi ut till täby och mörby för att shoppa loss... alltså jag och grannen :)

natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback