hur tänkte jag där?

Jag kan ju säga att jag hade kunnat hamna på sjukhus idag om det hade gått riktigt illa!!

Kan rekommendera att inte skämttackla en polisvän när han råkade vara i tjänst ( inte visste väl jag det!!) och han råkar även gå med säpo och en ambassadör från ett väldigt känsligt land......
Fast både jag och kollegan insåg och började asgarva när vi ser att säpo sträcker sig efter sina vapen... vad skulle man annars kunna göra??
Tur att polisen hängde med i skrattet så det är sant som man säger.. man kan avstyra det mesta med ett skratt och väl valda ord ;)

Snart bär det av till en ny krogdörr i gamla stan så det kommer bli kul.. men får väl se om nästa dörr man tar blir Lobby eller om man håller sig på  söder.... Har även fått  erbjudande att stå på ett gayställe men jag vet inte riktigt.... känns lite som man förenar nytta med nöje då så vi får se...
Så på med tröja, tröja, tröja, skyddsväst, strumpor, strumpor, jacka och lite mer som jag hittar här på jobbet för att kunna hålla värmen på jobbet idag..... fast vem vet... kanske kommer någon och ger mig varma kramar ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback