Lycka och myskväll med vännerna

Har haft en katt på vift lite för länge nu men idag ringde Pillan och sa att jag skulle skynda mig över för att hon har hittat min lilla älskling!!! Förstå att jag blev glad för det e ju min lilla skitgris den där katten!! så efter en jäkla utskällning så var det goskalas här hemma.... mysfalcon e tillbaka och nu får han utegångsförbud i en vecka ;)

Sen bestämde jag mig för att bjuda några vänner på middag och då var det bara att slänga sig i bilen till min favoritrestaurang.... måste säga att jag verkligen behövde en liten middag.... dock orkade jag inte laga mat själv... men det funkar lika bra att bjuda ut dom juh.....

så nu har man äntligen kommit hem och ska för en gång skull sätta sig med böckerna som man har dragit sig för alldeles för länge... fan det ska ju vara inskickat om 3 dagar!!!! så full fart nu!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback