Myspys med kollegan

Idag ska jag träffa en gammal kollega som jag inte har sett på evigheter!! han e helt underbar och jag gjorde allt för att jag skulle få honom som fast kollega men det sket sig...
men idag ska vi ses på stammishaket för att ta en öl..... så nice!!!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag eftersom jag satt hela natten med böckerna som täckte hela köksbordet och försökte få ordning på min tenta som skall inlämnas senast idag... men 04.03 skickades den och fan va nöjd jag är med det!!!!

men nu  ska jag ta tag i mitt I-landsproblem med att jag har gått ner i vikt så inga kläder  sitter som dom ska!!! fy va jobbigt man kan ha det i världen ;) jag hinner nog dock att åka till centrum å köpa upp mig på lite kläder så det löser sig alltid ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback