nu får det vara slut!

Sitter här på jobbet med sån ångest över hela mitt liv... för det är inte ett bakslag man har lyckats få utan flertalet och detta under kort tid... Men va fan!!! vem fan mår bättre av att må dåligt? så min öl och cigg diet som jag har kört med några dagar kanske inte är den bästa...
Kanske ska ta och skita i allt det där och bara fokusera på mig istället?
Klart att man har all rätt att må dåligt men när det bara blir självdestruktivt så är det inte bra längre!

Självklart är jag bitter för att jag har sagt upp vänskap med en person som faktiskt betydde mycket för mig men jag kände att vi inte skulle kunna ha den relationen efter allt som har hänt.... självklart är jag bitter för att blivit lämnad men det var till det bästa.... det skulle inte ha hållit i längden eftersom vi var på helt olika stadier i livet... självklart är jag bitter att jobbet gör som de gör.... självklart är jag bitter för att jag inte har allt jag vill i livet...

Eftersom jag har tagit mig så himla mycket ledigt under helgerna nu så kanske man ska passa på att hitta på lite roliga saker oxå... Som en underbar vän till mig sa.... Glöm inte att lev i nuet :)

så jag börjar redan i helgen när underbara anna kommer upp och då blir det nog söder runt om jag känner oss rätt ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: charlotte

Jag förstår inte hur man kunde lämna dig.. underbara kvinna!!!! men bra att du känner att det e klart att må dåligt!!! Fan A. du är värd det bästa.. det vet jag om något...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback