ny klubb?

Jag fick ett erbjudande igår om att starta klubb igen... fast den här gången är det fredag och lördag...
Visst det e riktigt kul att ha klubb men det är ett jäkla jobb med det oxå så nu kanske jag ska leta efter en partner först... sen är det frågan om man ska köra gay eller inte.... dock vill jag inte konkurera med dom som har paradise eftersom dom har alltid varit så trevliga och jag gillar personalstyrkan.... och ägaren för den delen oxå.... så jag får nog ta mig en funderare på vad jag skulle vilja ha för klubb i så fall...

Nä jag tar mig ett par dagar och funderar så får vi se vad det blir av det hela.......

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L

Åh Åh jag vet jag vet vi kan starta en IHOP! Alternativ 1. En lack å läder bögklubb!

Alternativ 2. En prinsessklubb där inga äckliga överklassbrudar får komma in!!

Alternativ 3. En sån där tysk ÖLBAR med stora klänningar på brudarna som MÅSTE ha jättelökar!!! SÅnna som jag muhuhahhahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback