om du ramlar när det blåser.....

Alltså jag har väldigt nära vänner som ställer upp i vått och torrt och dom är helt underbara personligheter!
dom finns där när stormarna kommer och när det är vindstilla...
men de som vänder kappan efter vinden och ramlar när det blåser till lite kommer inte komma in i mitt liv något mer. Jag menar, om man sitter och pratar om något viktigt och personen håller fullständigt med om denna sak och sen efter ett par veckor pratar man om samma sak, då har personen bytt åsikt totalt..... eftersom dom har blivit påverkade av någon annan.... vart är den egna viljan och tanken då?

Nä det finns inget mer ärligt än att stå för sin egna åsikt oavsett vad omgivningen tycker om detta..... så som jag, jag står fast vid mina åsikter om allt!! självklart om det är någon som kan säga att det är fel och ge mig en bra förklaring till detta fel så kanske jag kan tänka om men detta är få gånger det händer.....

Men folk som vänder kappan efter vinden och låter andra människor tänka åt en är en väldigt svag egenskap.... hellre har jag starka människor runt mig......

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: p

Ja dom som inte kan stå kvar när det blåser kan dra åt helvete!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback