omvändning

efter gårdagens psykbryt så kommer min helomvändning....
jag älskar verkligen dom vänner som har orkat lyssna på mitt gnäll dom
närmaste veckorna.... kan tänka mig att jag har låtit som en trasig skiva eller nåt..
Jag hoppas att jag kommer kunna ställa upp för er lika mycket som ni har gjort under min lilla livskris som jag har haft nu.... fy fan aldrig igen alltså!!!! inte bara ett problem utan 20 samtidigt!!!
allt från dödsfall till jobb till kärleksproblem....
ja det vill jag inte min värsta ovän måste jag säga...

men idag tar jag tag i mig själv och lämnar allt bakom mig....

Nu blir det mycket som skall förändras! och jag kommer älska varenda sekund av detta för jag vet att jag måste ändra mitt liv själv eftersom det inte är någon annan som kommer göra det åt mig....

Så slutet av 2010 sög totalt men nu ska 2011 vara det bästa året i mitt liv!! och jag hoppas att dom vänner som har funnits här för mig kommer dela min  glädje och att dom får minst lika mycket glädje som jag hoppas på!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Pillan

Mitt hjärtegull....

Säg nu inte för mycket! Jätte bra att du vill förändra. Me love you for it!

Men var sak har sin tid och en livskris går inte över på en vecka eller 2.

Och jag kommer sitta och lyssna närsom du vill prata. Och jag tänker vara med när du gråter glädje tårar nästa gång!!!!

Men viktigt att du vill blicka framåt. Nu blir Pillan stolt ;)

Postat av: onnozel

tack vännen!! jag vet att vi kommer sitta å ha glädjetårar väldigt snart... och nu har jag bestämt mig.... nu kör jag full fart framåt istället för att sitta och må dåligt över mitt liv....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback