premiär med "kändisar"

i veckan var jag på en premiär för en nylansering för en bil...
intressant men jag undrar varför vissa människor var där.. jag menar, visst deras namn har hamnat i tidningen lite då och då... fast inte i vetenskapens värld så att säga.. men det  roligaste är att flertalet av dom hade inte ens körkort... så visst gå och kolla på en bil... men om företaget skulle försöka ragga kunder så har dom valt helt fel inbjudningslista!
dock så har jag körkort och jag har möjlighet att köpa den där bilen om jag vill men efter att ha varit på den där tillställningen så väljer jag nog ett annat bilmärke än de som inte ens tänker till vilka dom bjuder..... undra då hur dom tänker när dom bygger bilen ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback