riktig bra start på det nya året......


När man kommer in på jobbet och möts av kollegan som kommer med ett stort leende och säger att jag kommer få att göra idag och jag tittar frågande runt omkring och inser att alla våp i stockholm är på samma ställe då förstod jag.....
Att fira in nyåret med dessa ögongodisbitar som både var flörtiga och tackade inte nej till lite uppmärksamhet så var jag i mitt esse!!!!
Visst självklart så fanns det mindre roliga människor där... så som vissa såpa-C kändisar.... men varför ödsla tid på dom när det fanns så mycket bättre att titta på..... Fast å andra sidan så enligt min åsikt så är såpakändisar värre än damerna som går på malmskillnads.... knulla dig känd på TV... jo det kan man ju vara stolt över ;)

Men kvällen blir bättre.... en riktigt sötis var där.... hej igen ;)

Men i korta drag så kan man säga att kvällen, även om man jobbade, var underbart lyckad och detta var en riktigt bra start på det nya året.... så bort med nedlåtande tankar och bittra meningar... nu vände detta totalt.. se vad lite snygga tjejer kan göra ;)
okey jag vet att jag låter väldigt ytlig nu men visst är jag ytlig... fast dom där våpen kommer endast vara kul att titta på.... inget mer.... eller? ;)

Så gott nytt år till alla och till mig själv och nu så kommer det nya året startas med lycka och välgång.... kanske lite mer träning oxå...... och nu ska jag verkligen börja ta hand om mig själv och skämma bort mig själv... börjar nog med den där MCn jag har spanat på... sen blir det en massa kul :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback