så klämmer vi in en liten operation mitt i allt ;)

Ja efter en natt som bestod av ca 4 timmars sömn så var det upp och slänga i sig en kaffe, hann med ett väldigt givande samtal även innan jag skulle iväg och finjustera mig själv... samtalet i sig känner jag att  det var behövt och det kändes bra att man kan ventilera med vissa och verkligen förklara hur allt ligger till... tack!

men men... operation var det... jag blev grymt förvånad för det som gjorde mest ont var när dom tog blodprov i fingret och resten var lättare än att tatuera sig!! väldigt förvånandsvärt!! men väldigt bra klinik och jag hade nog gjort det igen om jag hade behövt... men i dagens läge så behövs det nog inte mer ;)

Dock så blev det en liten miss i planeringen eftersom jag skulle ställa mig i krogdörren några timmar efter... tänkte inte på att det skulle bli svullet och ömt så där stod jag med vaktkläderna och såg ut som att jag var i 8 månaden!! men men... skit samma det gick ju bra även det!
Men nu när jag kom hem så ser jag till min stora fasa att min lilla skära färg jag hade innan har förvandlats till blålila!! ser mer ut som att jag har gått en rond med muhammed ali och han har bara lagt energi på att slå sönder min mage och njurar... tur att det är en liten fas bara! så här kan man väl säga att det var en himla tur att man inte skulle dela säng med någon inatt ;)
Men kontentan av detta så är jag grymt nöjd och jag rekommenderar detta till dom som behöver få bort lite kärlekshandtag....

Men nu blir det en välbehövd natt av sömn så man e pigg för morgondagen för då ska jag dra på dom höga växlarna och fixa en intervju som jag har blivit tillfrågad att göra... sen blir det krogen igen!! jag måste säga att jag älskar att jobba på det där stället ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback