Snart är våren här!!

Okey det kanske var att ta i lite men det är ca 5 grader ifrån att jag överväger att ta ut mcn från förrådet... fast jag får väl vänta några veckor till tyvärr... men när den väl kommer ut så ska jag ut på långresa... tror jag tänker åka genom hela europa själv och avsluta resan på skottlands högländer... längtar!

Vissa går till psykologer, andra festar, andra sitter hemma själva, vissa stänger in sig.... jag åker ut på resor... så finner jag mig själv bland all den stress som finns i vardagen.... Och jag behöver dom där resorna lite då och då... men den här resan kommer bli något annat.... jag, motorcykeln och vägen.... genom land efter land....

Men innan jag kommer iväg så har jag några måsten... även om många måsten är avklarade redan.... så som idealvikt och utbildningarna.... men snart är våren här och då åker jag.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback