Svensson cinderellastory

Jag tror inte alla vet vad dom söker här i livet men jag har verkligen kommit på  det... tyvärr tror jag inte att jag kommer någonsin hitta det eftersom alla försök jag har gjort har slutat illa... eller så är det jag som inser att jag aldrig kommer finna det jag söker hos personen.
Jag kan börja med att jag tror att kärlek kan övervinna allt och jag kämpar  in i det sista!!

men eftersom alla har olika cinderellastorys så tänkte jag dra min i korta drag.

Jag skulle vilja hitta någon som får mig att känna mig som hemma. När man kommer hem från jobbet oavsett om man e glad eller ledsen så ska personen finnas där. lyssna, ge förslag.... och om personen ligger  och sover redan bara få krypa ner under täcket och krama om denne för att känna att personen märker att man är hemma genom att krypa upp i min famn och krama tillbaka....
Känna  sådan närhet så som att aldrig behöva oroa sig för att den skall lämna dig och ge av sin kärlek på alla sätt... oavsett om det är närhet eller bara middagen klar när jag själv har jobbat hur många timmar som helst....
känna den där "vi mot världen" och alltid känna att jag kan prata med personen och den förstår en.
men något som jag tycker är otroligt viktigt är det att kunna tänka/känna vad den andra behöver och inte behöver. kunna tänka - vad skulle hon tycka om vissa saker som jag står frågande inför... symbios.....

Ett underbart liv för mig är bland annat detta och kunna ha den där vardagen genom att bo ihop och bilda familj.
genom trohet, uppriktighet och ärlighet kan man komma långt.

självklart behöver man bråka, om inte annat jag!!! jag är sån som måste skrika av mig och sen är det bra... men man måste lösa saker istället för att rymma från problemen.... eller starta nya hela tiden.....

hur svårt ska det va att få en svensson cinderellastory?

Lugnt liv med familj och barn... med väldigt mycket upptåg.....

ja man kanske inte hittar detta så man kanske får hitta något annat... men jag drömmer inte om ett sagobröllop som nästan alla kvinnor gör..... jag drömmer om ett sagosvenssonliv

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: T

du.... det vet att du är helt underbar!!! jag vet och alla som har träffat dig.... du kommer få ditt svenssonliv. bara du hittar rätt person för det.

Postat av: Anonym

det är många som vill ha det livet så ge inte upp! den personen kommer och det verkar som att du är en bra person så du kommer hitta lycka!!!!!!!!!

Postat av: sandritska

Skickar massa massa kramar!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback