90-tals nostalgi!!

var ute och spanade på en sida som har fått en stor medieuppmärksamhet under längre tid
och även moder justitia har visat stort intresse för just den här sidan...
men det hindrar inte mig för att spana runt och låna lite av den heller om man säger så.....
Men nu hittade jag en nostalgitripp utan dess like!!
En person har lyckats sätta ihop hitlåtar från 90 till 99 på en timma och 20 min och han har lyckats
underbart bra!! ååååhhhh det är ju den!! har jag nog sagt 20 gånger redan!!
Så nu strosar jag runt här hemma med den på högsta volym och städar inför den stundande middag
som äntligen blir av....

Bästa jenny och elle är på väg hit ikväll och det var inte igår jag träffade dom!
så nu är efterrätten i ungnen och ölen på kylning.

Annars har det inte hänt så mycket denna helg förutom semesterplanerna och så...
har jobbat mest... stod i dörren på en mindre attraktiv klubb igår.. visst det var väl skönt att inte ha
några bråk eller något men herregud va långa 5 timmar blir då!!!
så det slutade med att jag gick till min ordinarie klubb och tog en öl medan kollegorna jobbade på...
tror det var bristen på att se människor eller något ;)

Nä nu blir det att hoppa in i duschen innan besöket kommer!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback