Helgen är över

inom ett par timmar så tar min helg slut och jag måste säga att det är riktigt skönt!

Det har tyvärr blivit en hel del arbete även om jag hade tänkt mig att vara hemma på lördagen
så ringde en kollega som verkligen satt i skiten och behövde hjälp... så vad gör man, jo man hoppar in..
visst det var inte det roligaste ställe man har jobbat på dock, mindre attraktiv klubb på kungsgatan men
trevlig personal så det gick bra... och att man fick 3 gånger betalt klagar man inte heller på...
Fast nu längtar jag till nästa helg då det blir gamla hederliga lobby där alla ser likadana ut och man blir inte förvånad över något......

Men utöver jobb så har man hunnit med att få ordning där hemma med golvläggning, målning och omgjord garderob... fasen man kan ju om man vill och snyggt blev det!! :)

Men nu längtar jag bara hem och mysa ner mig för en massa mys!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback