Helt nytt liv....nice!

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med mig själv just nu...
Att jag har kommit igång med träningen på allvar är helt underbart eftersom
jag redan ser resultat och det blir bara bättre och bättre....
sen har jag satt ett slutdatum över mina jobb.... om ett litet tag så säger jag upp
mig från mitt nattarbete och då blir jag helt plötsligt ledig sååå mycket mer!
så nu kommer min tid gå till vänner, resor, mys och bara en massa lugn....

Men idag blir det ingen träning för min del eftersom jag har haft utbildning hela veckan och idag
blev det riktigt jobbigt! med självskydd så kan jag lovar att man har blåmärken över hela kroppen!
men vad ska man mer tro när man har två personer hängandes i var arm och dom försöker få ner en
genom en massa bryt och bänd.. men det gick inte ;)

nä nu blir det en välförtjänst solning och sen hem å mixa lite hemmagjord smothie :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback