rostar eller blommar gammal kärlek?

Jag är nog inte den första som säger detta men visst har människor en tendens att dyka upp under vissa förhållanden? Jag menar, så fort du har träffat någon och börjar kära ner sig så kommer folk springandes från alla håll och kanter för att ge dig uppmärksamheten fast då blir svaret -tack men nej tack..
sen kommer nästa stadie, det är när du verkligen njuter av singellivet och trivs med att vara själv!

hur kommer detta sig? jag är helt övertygad om att dagen innan jag gifter mig så kommer den där tjejen som jag älskade en gång dyka upp och böna och be mig tillbaka.....

Detta är ju mina generella iaktagelser men sen så kommer det till ex...
Vissa ramlar tillbaka inte bara en gång utan flera gånger....
Men sen finns det en handfull av dom gamla som har satt spår hos mig som man har gett en speciell
plats i hjärtat... fast nu måste jag erkänna för mig själv att det var länge sen jag beredde en speciell plats för någon... Tror det var 4 år sen om jag inte har räknat fel.... Kanske för att jag har insett att det inte finns för mycket rum på denna plats... som sagt, det är en handfull som har fått sin plats där och dom som finns där vet om det eftersom jag har kontakt med nästan alla av dom... förutom en person....

Men nu kommer vi till frågan om gammal kärlek rostar eller blommar...
Tror minsann att den  kan gå åt båda hållen.... vissa människor som man tar till sitt hjärta kanske man inte träffade under rätt period i livet och andra svalnar och blir vänskap... eller inget alls...

Men vad vet jag... Jag baserar bara detta på min livserfarenhet... och om det är mycket eller lite vet jag inte...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback