södertörns tingsrätt

nu går man på kurs och det har blivit många kurser på kort tid men
idag kom beskedet att vi skulle till södertörns tingsrätt... gillas inte!!!

eftersom jag har privata dilemman över att sätta min fot där så försökte jag
komma ur det på något sätt... självklart är jag inte dömd för något utan detta
har mer privat natur...
eftersom jag inte kan tycka och tänka över att vissa ex kommer till min arbetsplats om
jag skulle göra det samma så måste jag verkligen komma ur denna situation!!
så jag förklarade kort och gott till min lärare att jag inte vill infinna mig på södertörn eftersom
det motsäger sig med mina privata värderingar.... efter mycket övertalning så fick jag genom
detta... och det kan jag säga krävde en politikers övertalan!

men nu slipper jag komma till exets arbetsplats eftersom jag anser att
det är så respektlöst!

så nu får jag göra ett eget arbete utanför gruppen på en annan tingsrätt men det borde vara
lätt eftersom jag har haft ca 30 rättegångar de senaste åren......
och nej... jag har aldrig varit den misstänkte ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback